Dokumenty niezbędne do czynności związanych z prawem spadkowym
I) Oświadczenia spadkowe o przyjęciu lub odrzuceniu spadku: Odpis skrócony aktu zgonu oraz dane osobowe pozostałych spadkobierców wraz z ich adresami
II) Testamenty: dowód osobisty spadkodawcy
III) Akty poświadczenia dziedziczenia:
- W przypadku sporządzania aktów poświadczenia dziedziczenia konieczne jest dostarczenie w oryginale wszystkich dokumentów związanych identyfikacją osób biorących udział w postępowaniu oraz konieczne jest OSOBISTE stawiennictwo wszystkich osób (jakiekolwiek pełnomocnictwa nie mogą w takim postępowaniu być honorowane).
- Niezbędne aktualne dokumenty w oryginale pobiera się we Właściwym Urzędzie Stanu Cywilnego, są to: skrócony akt zgonu, skrócone akty małżeństwa, skrócone akty urodzenia dotyczące osób uczestniczących w postępowania. Jeśli był sporządzony testament, także powinien być dostarczony w oryginale. Każda sprawa spadkowa jest inna, zatem w sprawie szczegółowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny z kancelarią.